PROGRAM "Impuls do biznesu" - aplikuj do programu - zdobądź pieniądze na realizację swoich pomysłów. Chcesz wprowadzić na rynek nowy produkt lub usługę? Dostępne jest dofinansowanie. Poddziałanie 1.1.1 - znów ruszyło. EUREKA innovation across borders

Międzynarodowa promocja dla polskich, nowatorskich projektów

  • Jeśli jestes twórcą
    nowatorskiego projektu
    naukowo-technologicznego

    jest szansa na światową jego promocję.

    W ramach wygranej wchodzi też i doradztwo biznesowe.

     

     Do końca roku autorzy projektów powinni zgłosić je poprzez platformę

    closertopeople.com

    - zaprezentowane tu zostaną obok rozwiązań z całego świata.

    "Bringing tech&science closer to
    people”
    to międzynarodowa kampania edukacyjna organizowana wspólnie przez Fundację Centrum Innowacji i Komercjalizacji Technologii (CIKT) oraz platformę Internest, wspierana przez Narodowe Centrum Badań
    i Rozwoju i partnerów z niemal całego świata. Kampania otrzymała też międzynarodowy patronat UNESCO.

    W ramach inicjatywy każdy internauta wchodząc na stronę www.closertopeople.com będzie mógł poznać najciekawsze, innowacyjne technologie i projekty naukowe
    z kategorii:
    transport i mobilność,
    materiały i produkcja,
    elektronika,
    IoT i IoE,
    wirtualna rzeczywistość,
    technologie komunikacyjne,
    nauki przyrodnicze i ochrona zdrowia,
    energetyka i paliwa,
    bezpieczeństwo,
    FinTech.


    Przez kwartał będą one dodatkowo prezentowane również organizacjom branżowym, izbom handlowym, inwestorom i akceleratorom – potencjalnym partnerom, mogącym wesprzeć ich rozwój lub proces komercjalizacji.

     

     

    Dzięki zaangażowaniu ponad 50 lokalnych i międzynarodowych partnerów, kampania ma objąć ok. 100 krajów. W projekt zaangażowały się dotychczas m.in.:

    UNESCO, Israel Innovation Institute, Hax Hardware Accelerator, EduCare India, Jumpstart Academy Africa, Australian Technology Park Sydney.

     

     

    Partnerzy pomogą organizatorom w wyselekcjonowaniu najbardziej innowacyjnych i najciekawszych projektów z poszczególnych regionów oraz w dotarciu z wiedzą o objętych kampanią projektach do społeczności w poszczególnych regionach świata.

     

    Kampania jest bezpłatna i otwarta dla wszystkich.
    Aby dokonać zgłoszenia, należy zarejestrować się na stronie www.closertopeople.com, uzupełniając po angielsku profil swojego projektu.
    Ważne, aby opisać go przystępnym, popularnonaukowym językiem, który będzie zrozumiały dla przeciętnego internauty.
    Projekt należy przypisać do którejś z 10 kategorii i uszczegółowić obszar korzystając z targów.

     

    Nabór projektów trwa do 31 grudnia br.
    W połowie stycznia opublikowanych będzie 250 najlepszych pomysłów.
    Jednak jeżeli ciekawych projektów będzie więcej, organizatorzy deklarują możliwość zmiany tego ograniczenia.

    Zgłoszone do kampanii projekty przeglądać będzie mógł każdy internauta. Organizatorzy zachęcają jednak do rejestracji, bo tylko zarejestrowani użytkownicy będą mogli oddać głos na projekty, które zrobią na nich największe wrażenie.

    Dziesięć najlepszych - po jednym z każdej kategorii, wybranych w głosowaniu internautów, będzie mogło skorzystać m.in. z trzymiesięcznego doradztwa biznesowego i innych przywilejów.
    Dodatkowo, każdy z partnerów będzie mógł wybrać najważniejsze dla niego projekty, którym wręczy własną nagrodę – np. zaproszenia na targi Hannover Messe.

     

    Zapraszamy:

    https://closertopeople.com/